מתכון לחריימה מרוקאי

>>
>>
מתכון לחריימה מרוקאי

המתכון המושלם לחריימה מרוקאי

מבט מהיר על מתכון לחריימה מרוקאי

אוכל ברקע

זמן הכנה

30 דקות

זמן בישול

1 שעה

מס' מנות במתכון

5-6 מנות

סוג מאכל

פרווה

להדפסה

רכיבים ומצרכים - מה וכמה?

אופן ההכנה - איך מכינים?

1

מכינים קערה ובה שמים את הדגים. לתוך הקערה בקערה סוחטים מיץ מלימון אחד.

2

מפזרים כף מלח אחת על הדגים, נותנים להם לעמוד זמן מה, עד להתנדפות הריח.

3

מכינים סיר מותאם לבישול דגים, רחב ונמוך. ממלאים אותו ב3/4 כוס שמן.

4

בקערה נוספת שמים את התבלינים: שני סוגי הפפריקה, המלח, פלפל הצ'ילי האדום, שיני השום וכוס המים. מערבבים היטב. ושופכים לתוך הסיר עם השמן.

5

מחממים את הסיר על אש קטנה, ומצמצמים את התערובת בבישול קצר ללא מכסה בן 3-4 דקות. לאחר מכן סוגרים את הסיר במכסה ומבשלים כשתי דקות נוספות.

6

שמים בקערה את רסק העגבניות, העגבניות והמים, מערבבים היטב ושופכים לסיר. מכסים את הסיר בחציו ומבשלים 3-4 דקות נוספות.

7

בינתיים, שוטפים את חתיכות הדג קלות.

8

מכינים שוב קערה ושמים בתוכה חצי כוס מים, וסוחטים מיץ לימון מלימון אחד ואת הכמון. מערבבים היטב. מוסיפים לסיר לבישול נוסף בן 3-4 דקות בלי מכסה ולאחר מכן בישול בן 3 דקות עם מכסה. מביאים לרתיחה.

9

לאחר הצטמצמות נאותה של הרוטב, מורידים את האש לבינונית ומכניסים את חתיכות הדג לסיר. מבשלים במשך 10 דקות, והופכים אותן לבישול בצדן השני.

10

מניחים על צלחת, מפזרים מעל מעט כוסברה קצוצה ומגישים.

בתיאבון!

טיפ קטן מה-

המלצת השף: תבשיל החריימה המרוקאי הוא תבשיל הדגים הכי טעים שאתם יכולים להכין, וזה בדוק. ההמלצה שלנו היא להכין אותו ולדאוג ללחם חם חם מהתנור. עדיפות להכין לחם ביתי ולא לקנות, אם אפשרי, וכך הטעמים של הלחם הביתי מתמזגים אפילו עוד יותר בצורה מושלמת. השילוב של הלחם הביתי עם הדג הוא אחר לגמרי מאשר לחם של מאפייה, מיזוג הטעמים הוא בלתי ניתן לתיאור ואתם לגמרי חייבים לנסות אותו.

אחסון וקירור: את תבשיל דגי החריימה ניתן לשמור במקרר עד לטווח זמן מקסימלי של כיומיים, בתוך כלי סגור.

למה כדאי לכם להכין חריימה מוקאי?

כאשר אנו בוחרים לאכול תבשיל דגים אנו בהכרח בוחרים בבריאות שלנו. ומה קורה אם אנו בוחרים בבריאות שלנו וגם בוחרים לאכול טעים? במקרה כזה, מדובר באהבה עצמית אמיתית!

בדגים מבושלים ישנם המון ויטמינים, מינרלים וסיבים שאכילתם עושה נפלאות עבור גופנו ומחזקת משמעותית את המערכת החיסונית שלנו. כך למשל חלבונים בשפע, ויטמינים מקבוצת ה-B, אבץ, אומגה 3, ברזל, סיוע ביצירת תאי דם אדומים ועוד. מעבר לכך, אכילה של דגים חיונית מאד ומקנה תחושת שובע לזמן רב מאד, כך שמדובר במצב של WIN WIN אמיתי מכל הגוונים.

בנוסף לכך, תבשיל החריימה מכיל המון ירק ותבלינים, ולכן ערכו הקלורי מצוין, והירק שבו נותן לנו עוד בוסט ענק של ויטמינים וטוב.

הסיפור מאחורי המתכון לחריימה מרוקאי

היישר מהמטבח המרוקאי, תבשיל החריימה המדהים שאין מי שחובב דגים ואיננו מאוהב בו.

למי מכם שתהה, אין כל סיבה לחכות בהכרח לארוחת שישי על מנת להכין את תבשיל החריימה המרוקאי. אנו מזמינים אתכם ליהנות מתבשיל חריימה טוב בכל ימות השבוע, לצד חלה טרייה או לחם ביתי חם וליהנות ליהנות ליהנות.

5/5

אולי יעניין אתכם גם:

מתכון לדואה

מתכון למתכון לדואה דף הבית דואה היא תערובת תבלינים מצרית עשירה בויטמינים ומינרלים, ונקראת פצצה של אנרגיה ובריאות ולא בכדי. זמן הכנה הכנה 20 דקות

לקריאת המתכון »

אהבתם? שתפו אותנו בתגובות!

חצים למטה לתגובות
5 1 הצבעה
דרג את המתכון
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments